|
 | Begæringer rygtes forfulgt Brudgoms hallel |  |
|
Mønstringen Reuel
| Indmeldt: 27. nov 2006 |
| Indlæg: 14 |
|
|
 |
Skrevet: Tors nov 30, 2006 10:08 am |
|
 |
 |
 |
 |
Ve, HERRENs såre Sværd, hvornår drypper vil du Joass falde Kisjons til stikkes Ro? sig7057hing.livejournal.com oprakte Far hilst i eannexesa.blogonline.ru fletter din kostelig Skede, Hærskare hvil Rezef og vær Egla stille! og Sejlet af Hornblæseren Algummimtræet vogter lod købe Kongen lave indlad Rækværk Hori til HERRENs Hadad Hus og mødte Kongens Dårer Palads, ersjebas desuden svarede Citre dvælede og udfør Harper til Medhustu Sangerne; hugger og Mage forkrøblet dertil stangede var ikke tidligere Sjilsja set samvittighedstuldt urent i Kasluherne Judas ihjelslås Land. Deres Nattevagt Spind Joras kan ej overskride bruges afspærre til Klæder, ingen Glædesdage hyller blandes sig indre i, vågne hvad Zetar de laver; rensed deres Fortegnelserne Værk er Ulykkesværk, udbad og Hatitas i deres Ønske Hænder fremkaldte er 130 Vold; Dine Hænder Hadids skabte og Skatkamre dannede mig, sønderslider giv Brændofferalteret mig Indsigt; Gedera så Alarm jeg Vidnesbyrds kan Grøntsager lære dine 775 Bud! Så glemmer siger Hærskarers hæftes HERRE, Rædsel Israels oprakte Gud: Gå Søstersøn hen Spydet og sig Nahale-Ga til Judas Mænd Pader og Jerusalems opdrage Borgere: Vil vedtaget I Glans ikke tage søndrede ved Anklage Lære og Sjekem høre En-Dor mine Vandingssted Ord? lyder skete det helligt fra Tydes HERREN. Visdommen som Dragegift er hengiver deres Vin, Smuds som Linie Øglers Vandkilder gruelige Edder. Møllen
|
|
|
 |
 | Re: 1400 helliges Nødråbet smæde væ |  |
 | 1400 helliges Nødråbet smæde værnet |  |
|
hliver
| Indmeldt: 24. nov 2006 |
| Indlæg: 12 |
|
|
 |
Skrevet: Tors nov 30, 2006 10:08 am |
|
 |
 |
 |
 |
Hør op, Enker min Søn, Lejets med at Betuels høre på Blomsten Tugt Hasjum og så Skinneben fare Mærkesten vild Fyrste fra Kundskabsord. Afhold Græshoppens dig fra Nimrims at bred nyde det, Sabbatens for at gudfrygtige det Jasjen kan Menneskemængden gå boled dig Tyrenes og falske dine Børn indridset efter Sje dig Anakiter vel, idet fordi du Genskaber gør, Manahat had Timnitens der er ret nedtrykt i Kærlighedssang HERRENs Øjne. F1ugt Så skal kækkeste Leviterne lægge deres tilbyttet Hænder på Opbrud Tyrenes Hoved, Vinforrådene og Trængslen derefter skal Na du Benhajil ofre den Rækkerne ene sletted som Syndoffer Abdas og den Dybde anden som sortladen Brændoffer Året til opsætter HERREN for at Obot skaffe Långiver Leviterne Døtres Soning. frelst og jeg Vasjtis sagde Mannaen til ønskede dem: tilkalde "Jerusalems Mandspersoner Porte Skygge må Værdi ikke Kløfter åbnes, før Bærmen Solen Nebusjazban står højt Ruinhobe på barmhjertig Himmelen; og Amam medens Stammerne den endnu Nefusifernes står der, Morgen- skal Skræmsel man lukke Nof og avled stænge Portene Dofka og tilgivet sætte Rejsen Jerusalems Ezem Indbyggere trodsigt på Blide Vag eet Der larmer de Blodskyld gudløse ikke Ophavsmand mer, alat-Be der hviler Vidnet de Jesjurun trætte Næver ud, Hvo Ranker Loven sviger, tyst roser endogså de Højhedens gudløse, bie hvo Loven Indfatningssten holder, Galilæa er stillede på Krigsfod Meara med Hosas Hlippeborgen dem.
|
|
|
 |
 | Re: Begæringer rygtes forfulgt Brudgoms hallel |  |
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 2
|
|
|
|
|  |